sábado, enero 07, 2017

Bonos deseyos pal Annu Nuevu Llïonés!!!

El mieu deseyu pal Annu Nuevu, lleíu guei nel Annu Nuevu Llïonés. Y pa que naide diga que nun pescancia, tres el deseyu en llïonés, tá la torna al castiellán:

Nesti 2017 nel que se cumplen MIL annos la promulgación del Fueru de Llión, el mieu deseyu va pur tolos llïoneses, especialmente pulos resinaos y aducíos. Pa que recuperen l'argullu, de sere, sólu y esclusivamente, llïoneses, se decaten que la nuesa mala situación económica tien el sou orixe nuna situación política d'esqueicimientu y amenorgamientu y que mentantu la nuesa economía tea governada pul vecín, siempres alcontrará necesidaes na sua cá enantias que na nuesa. Y sobru tou pa que deixen de repetire consinas falsas y buecas. La unión faz la fuercia si ye braeira unión peru llévanos al desastre si en realidá ye colonización y sometimientu.

Si nosoutros nun lluitamos pul nuesu futuru, nos sobran prebas de que naide lu fadrá.

PUXA'L PAÍS LLÏONÉS LLIBRE!!!

*
*      *

En este 2017 en que se cumplen MIL años de la promulgación del Fuero de León, mi deseo va por todos los leoneses, especialmente por los resignados y abducidos. Para que recuperen el orgullo de ser, única y exclusivamente, leoneses, se den cuenta de que nuestra mala situación económica tiene su origen en una situación política de ninguneo y abandono ya que mientras nuestra economía la gobiernen los vecinos siempre encontrarán necesidades en su casa antes que en la nuestra. Y sobre todo para que dejen de repetir consignas falsas y huecas. La unión hace la fuerza si es verdadera unión pero nos lleva al desastre cuando es en realidad colonización y sometimiento.

Si nosotros no luchamos por nuestro futuro, nos sobran pruebas de que nadie lo hará.

PUXA'L PAÍS LLÏONÉS LLIBRE!!!

No hay comentarios:

Pregón del I Encuentro de Cultura Tradicional "Valle de Gordón"

La Pola de Gordón, 14 de mayo de 2022 Buenas tardes: Es para mí un gran honor pregonar este I Encuentro de Cultura Tradicional “Valle de...