lunes, octubre 25, 2010

El habla tradicional de la Omaña Baja (León)

Eiquí vos deixu un vidiu feichu pul mieu collaciu Pedro sobru'l llibru del mesmu títulu, robráu pur Margarita Álvarez Rodriguez.

Nun creigu que faiga falta desplicavos que "la fala tradicional d'Oumanna" ye, llóxicamente, una las variantes la llingua llïonesa, la mesma llingua que, cun dalgunas variantes, se fala ata las salamanquinas comarcas de la Sierra de Gata y d'El Rebollal y de la que tamién quedan muestras abondas nas llinguas estremennas.

3 comentarios:

Hendetestas dijo...

Sí, sí, sí. El leonés es una lengua aislada (como el vasco) con cierta similitud (bueno, es lo mismo en realidad) con lo que se habla en la Sierra de Gata (que pa' eso es León). Pero yo estoy hablando en términos lingüísticos eh, política a parte. Creo que algo así leí en la Llionpedia también, y me fío la verdad.

XanaLlión dijo...

Nun sou quien a pescanciare lu que quieres dicire, ¿que tien que vere'l llïonés cul vascu? Y ¿quien dixu que'l llïonés ye una llingua aislada? Lu que ye'l llïonés ye una llingua amenorgada que nun ye lu mesmu.

Y sí, mal que ye pese a dalguna xente, la provincia Salamanca ye País Llïonés.

montañes dijo...

http://montesoccidentalesdeleon.blogspot.com/

Pregón del I Encuentro de Cultura Tradicional "Valle de Gordón"

La Pola de Gordón, 14 de mayo de 2022 Buenas tardes: Es para mí un gran honor pregonar este I Encuentro de Cultura Tradicional “Valle de...