jueves, febrero 04, 2010

Sant'Ágeda

El prósimu vienres ye la festividá de Sant'Ágeda que, na ciudá de Llión, organizada pul'Asociación Cultural Águedas de León, cellebrarase, cumu tolos años, el sábadu más prósimu a Febreiru y 5, pulu qu'esti annu sedrá'l sábadu Febreiru y 6.

Y la Xana tá gayoleira purqu'esti annu sedrá eilla la nomada Ágeda d'Honore.

Braeiramente ye un honor pa la Xana aceutare esti nomamientu na ciudá de Llión, la capital del Reinu más importante la Hispania Medieval, y sobre tóu nesti annu nel que cellebramos el 1100 Cabudannu'l Reinu de Llión.

Mueitas gracias a la Xunta Direutiva l'Asociación Cultural Águedas de León pur nomame "Ágeda d'Honore" d'esti 2010.

El programa d'autos ye'l darreú:

PROGRAMA

10,00 horas: Recogida del Águeda Mayor 2010, Dª Asunción Álvarez a su domicilio particular en la Plaza de los Doce Mártires nº 2, cita a la que puede y debe acudir toda aquella Águeda que lo desee.

11,00 horas: Recepción Oficial en el Salón de Plenos del Excmo. Ayuntamiento de León, en la Plaza de San Marcelo, por el Ilmo. Sr. Alcalde de León quien, como en años anteriores, impondrá y entregará al Águeda Mayor, los distintivos del mando de la Ciudad de León. En esta ceremonia se nombrará Águeda de Honor a Dª Alicia Valmaseda Merino.

12,30 horas: Misa en el Convento de las RR.MM Concepcionistas (C/La Rúa)

13,30 horas a 14,30 horas: Bailes en la Plaza de las Concepcionistas, Plaza de San Martín y Plaza de la Catedral.

15,00 horas: Comida en el Restaurante Zuloaga

2 comentarios:

El barquero leonés dijo...

¡¡¡Enhorabuena Alicia!!! Estas cosas demuestran que para conseguir cargos, y ser una persona bien considerada a nivel social, no hace falta hacer trampas, ni "echar la zancadilla" a nadie.

XanaLlión dijo...

Muchas gracias por tus palabras Barquero, acabo de colgar el discursín que leí en el Ayuntamiento con motivo del nombramiento.

Asperu te preste!!!

Pregón del I Encuentro de Cultura Tradicional "Valle de Gordón"

La Pola de Gordón, 14 de mayo de 2022 Buenas tardes: Es para mí un gran honor pregonar este I Encuentro de Cultura Tradicional “Valle de...