miércoles, agosto 13, 2008

¡Alcordaivos zamoranos!


El mieu collaciu "Manolo" unvíame'l correyu darréu cola semeya axunta:

Como el viernes es fiesta, el periódico gratuito, La Voz de Zamora sale mañana (no se os olvide coger uno). Es interesante, en él se da cuenta del nuevo proyecto de la "timo-junta" para la carretera de Villalpando, con caminitos de servicio adosados de tierra, como antaño. Entre los afectados también le ha tocado a nuestro Mateo. Pero en La Voz, además de esto, mañana aparece un comunicado sobre barbacoas de Ciudadanos del Reino de León y una pequeña aportación mía sobre el puente de piedra, que habrá que empezar a escribir entre lineas.

Un saludo del Manolo

Un piquiñín comentariu: ¿Creedes que si la carretera Villalpandu tuviera en Valladolí los caminines de serviciu sedrían de tierra? Llueu s'espepitarán a dicire aqueillu de "Nueve provincias, una comunidad" y a ñegare la rialidá llïonesa peru amuesan ensin dulbia denguna los sous vraeiros sentimientos. Ta nidiu que pa la Junta tolos llïoneses (seyamos de Llión, de Salamanca ou de Zamora) somos ciudadanos de segunda clas.

No hay comentarios:

Pregón del I Encuentro de Cultura Tradicional "Valle de Gordón"

La Pola de Gordón, 14 de mayo de 2022 Buenas tardes: Es para mí un gran honor pregonar este I Encuentro de Cultura Tradicional “Valle de...