sábado, marzo 17, 2007

GRAN CONCIERTO DE MÚSICA LEONESA

El prósimo Marzu y 25 a las 20:30 houras, nel Auditoriu Ciudá de Llión, la Orquesta Sinfónica de León "Odón Alonso" ufiertará un conciertu de música llïonesa. El conciertu finará cuna entrepretación, xunt'al Orfeón Leonés, del HINU A LLIÓN.

Recordaivos que pa la "Junta del Este ¿y Llión?" la única Orquesta qu'hai ye la que tien la sua sede en Pucela. Y que'l Ministeriu Cultura tampoucu dióu sofitu dalu a la Orquesta "Odón Alonso" que caltiense sólu cul sofitu'l Conceyu la ciudá de Llión.

Copiuvos el testu que recibí:

ASISTE AL CONCIERTO Y ÚNETE A LA REIVINDICACIÓN DE LA AUTONOMÍA PARA LEÓN. AL FINAL CANTAREMOS TODOS JUNTOS EL HIMNO A LEÓN.
SI TODOS PARTICIPAMOS PUEDE SER UN BOMBAZO.
PASA ESTE MENSAJE A TODOS LOS QUE DEFIENDAN LA AUTONOMÍA PARA LEÓN Y ASISTE AL CONCIERTO
LLENAREMOS EL AUDITORIO CIUDAD DE LEÓN Y GRITAREMOS
¡VIVA LEÓN! ¡AUTONOMÍA LEONESA YA!

Podedes mercare las entradas nel auditoriu pulas mannanas ente las 11,00 y las 14,00 houras. Creigu que tamién puede facese pulas tardes peru nun tou cierta del horariu.

Y pa tolos que nun yes presta la lletra del Hinu una idega: Entamai cantare "que antes que Castilla leyes, Concilios, Fueros y Reyes dieron prestigio a León" (a qu'esu si que presta) y finai cul glayíu de ¡VIVA LEÓN!

No hay comentarios:

Pregón del I Encuentro de Cultura Tradicional "Valle de Gordón"

La Pola de Gordón, 14 de mayo de 2022 Buenas tardes: Es para mí un gran honor pregonar este I Encuentro de Cultura Tradicional “Valle de...