sábado, marzo 17, 2007

GRAN CONCIERTO DE MÚSICA LEONESA

El prósimo Marzu y 25 a las 20:30 houras nel Auditoriu Ciudá de Llión la Orquesta Sinfónica de León "Odón Alonso"dará un concierto de música llïonesa. El conciertu finará cona interpretación, xuntu al Orfeón Leonés, del HIMNO A LLIÓN.

Recordaivos que pa la "Junta del Este ¿y Llión?" la única Orquesta qu'hai ye la que tien la sua sede'n Pucela. Y que'l Ministeriu Cultura tampoucu dióu denguna ayuda a la Orquesta "Odón Alonso" que caltiense solu con l'ayuda del Conceyu de la ciudá de Llión.

Copiuvos el testu que recibí:

ASISTE AL CONCIERTO Y ÚNETE A LA REIVINDICACIÓN DE LA AUTONOMÍA PARA LEÓN. AL FINAL CANTAREMOS TODOS JUNTOS EL HIMNO A LEÓN.
SI TODOS PARTICIPAMOS PUEDE SER UN BOMBAZO.
PASA ESTE MENSAJE A TODOS LOS QUE DEFIENDAN LA AUTONOMÍA PARA LEÓN Y ASISTE AL CONCIERTO
LLENAREMOS EL AUDITORIO CIUDAD DE LEÓN Y GRITAREMOS
¡VIVA LEÓN! ¡AUTONOMÍA LEONESA YA!
Podedes mercare las entradas nel auditoriu polas mañanas ente las 11,00 y las 14,00 houras. Creigu que tamién puede facese polas tardes peru nun tou cierta del horariu.
Y pa tolos que nun prestayes la lletra del Himno una idega: Entamades a cantar "que antes que Castilla leyes, Concilios, Fueros y Reyes dieron prestigio a León" (a qu'esu si que presta) y finades col glayíu de ¡VIVA LEÓN!

No hay comentarios: