martes, junio 10, 2014

Gracias asgaya Héctor Blanco Terán

Gracias asgaya collaciu Héctor pur estas pallabras tan guapas que me tienes dedicadas. Faces que m'avergonne purque nun merezu tantu peru creigu que ye una amuesa'l carinnu que me tienes. Un gran abrazu amigu:

A esa linda coyantina (*),
incansable luchadora
que lleva en su corazón
una llama que atesora,

Con toda mi admiración
quiero enviarle mi afecto,
¡cuanto le debe Llión!
¡y cómo lo lleva dentro!

Gracias por ese recuerdo
que le dedicas al Bierzo,
es por tu parte un detalle
todo un reconocimiento.

Me enorgullece decirte
que al oírte por las ondas,
tu voz como una bandera
y al tremolar por Llión,

pone en nuestro corazón,
ese impulso de esperanza,
pues tu firme decisión
es un pilar de confianza.

Eres una bendición:
¡¡por ti ALI y por nosotros!!;
Sobre todo por ¡¡¡LLIÓN!!!

Heblate (Héctor Blanco Terán)

(*) Lu de "coyantina" ye una llicencia poética, en rïalidá nun sou de Coyança sinon de "la contorna", cumu me presta dicire tengu "una pata" nos Oteros del Rei y "la outra" nel Valle Villacé.

No hay comentarios: