lunes, enero 09, 2012

Villancicus pa los mayoris

Anque la nueva ye de Xineiru y 6, vos traigu eiquí un piquennu artículu que'l mieu collaciu Txebe espublizóu nel sou bloge (http://partidelrebollal.blogspot.com) escritu na Palra d'El Rebollal, la variedá la llingua llïonesa que se fala na sua comarca del sur del Reinu de Llión, cumu amuesa la riqueza la nuesa llingua. Asperu que vos preste!!!

El grupu "Chabarconis d'El Rebollal" jidu, comu regalu de Reyis a los mayoris, un pequeñu conciertu ena residencia de Robrea.

Esti viernis, 6 d'eneru, el grupu "Chabarconis d'El Rebollal" jué jasta la residencia de Robrea a cantali villancicus a los mayoris. Asina, n'esti día tan especial, el grupu jidu un pequeñu conciertu nel que rebujó villancicus cantáus con bailis.


Chabarconis d'El Rebollal

Angunus de los mayoris demostrarun tenel güena mimoria, pos se sabían los villancicus y, dendi el lugal andi estaban viendu, jadían compaña al grupu cantandu.

Esti conciertu no es nuevu pa'l grupu, pos es el segundu añu que los "Chabarconis" se acercan a la residencia de Robrea a cantalis a los mayoris.

No hay comentarios:

Pregón del I Encuentro de Cultura Tradicional "Valle de Gordón"

La Pola de Gordón, 14 de mayo de 2022 Buenas tardes: Es para mí un gran honor pregonar este I Encuentro de Cultura Tradicional “Valle de...