lunes, febrero 14, 2011

Dia Internacional de la Llingua Materna

Cumu sabedes, el prósimu Febrero y 21, lu mesmu que tolos annos dende 1999, cuandu lu istituyera la UNESCO, cellebrase en tol mundo el

Dia Internacional de la Llingua Materna

y, cumu outros annos, ComunidaLlïonesa.YE muerganiza una piquenna celebración.

Siendu esti annu llunes el día 21, alcontramos más praúticu treslladare l'autu al sábadu, Febreiru y 19, a las 12,00 horas nel Salón d'Autos del Palaciu Don Gutierre.

Nesta ocasión, vamos dare protagonismu a los alunos de las clases de llïonés del Conceyu pulu que llevará pur títulu:


Los falantes tienen la palabra

Nel entamu desplicaremos el sentiu la llingua materna, la cellebración d'esti día y la riqueza que las llinguas representan pa la cultura universal. Darréu, dalgunos alunos de las clases de llïonés lleerán partes de deillas oubras d'autores vieyos y nuevos.

¡¡¡Todos estáis invitados!!!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Está muy bien la iniciativa; pero si me permites una crítica (espero constructiva) se debería celebrar ese día, o se debería intentar organizar el evento en zonas donde aún se conserve el leonés, de forma más materna, o el gallego; por ejemplo en Cabreira o en Palacios de Sil, o en Vilafranca, por ejemplo.

Es una opinión respetuosa simplemente

XanaLlión dijo...

Nun ye mala idega peru ¿nun creyes que nesas fasteiras sedrían las xentes ou asociaciones que viven eillí los que tendrían de muerganizare la súa propia cellebración?

TXEBE dijo...

¡Animu, compañerus!

Ya sientu no podel estal, peru ya se sabi, no se puedi estal en dos lugaris a la mesma vés.

Esperu que tó salga mú bien, que los periódicus vos saquin bien y que disquí p'alantri la nuestra lengua suba p'arriba comu las gasolinas (que subin más ligieras que la espuma).

Pregón del I Encuentro de Cultura Tradicional "Valle de Gordón"

La Pola de Gordón, 14 de mayo de 2022 Buenas tardes: Es para mí un gran honor pregonar este I Encuentro de Cultura Tradicional “Valle de...