miércoles, diciembre 15, 2010

Aclaración de CYLTelevisión sobre el post anterior.

Cumu tolos que me conocedes sabéis, a la Xana nun ye duelen prendas si tien de dare ou quitare razones y ye pur esu que vos deixa eiquí la desplicación de CYLTV sobre'l motivu pul que unas imáxenes, nun axeitadas a la rïalidá hestórica'l momentu, apaecían nun piquennu vidiu promocional del reportax "El legado de un reino".

Solu aspera la Xana qu'esas imáxenes seyan fuliminadas pa que nunca nun puedan sere usadas purque los llïoneses tamos especialmente sensibilizaos pulos ninguneos a la hestoria de nuesu y ca vuelta creemos menos nas casualidaes (anque seyan ciertas que n'esti casu la Xana nun tien dulbias que seya asina). Eiquí vos deixu la nota los servicios informativos de la 8 de CYLTV (que pa mi sigi siendu TeleLEÓN).


cyltelevision | 09 de noviembre de 2010

Aclaración imágenes del reportaje "El legado de un reino"

En referencia a las publicaciones en las que se apunta a una presunta manipulación por parte e RTVCYL de las imágenes del reportaje "El legado de un reino"; Radio Televisión de Castilla y León quiere matizar que:

La noticia referente a la presentación de dicho documental ha sido transmitida a través de los informativos territoriales en León de CYLTV, a través de su canal CYL8, y del portal www.rtvcyl.es , así como en el canal de RTVCYL de www.youtube.com con url:
http://www.youtube.com/watch?v=DduGhH...
  • Esta noticia ha sido confeccionada a partir de los materiales audiovisuales ofrecidos a esta casa por parte de la FUNDACION LEON REAL.
  • Dichos materiales, según el director de la Fundación, pertenecen a un "borrador" que se facilitó a esta emisora para la elaboración de la noticia anteriormente mencionada; previo a la edición final del documental.
  • Tanto la concejalía de Cultura del Ayuntamiento de León, como la dirección de la Fundación han asegurado a RTVCYL que el comisario y director del documental, D. Juan Pedro Aparicio, una vez distribuidas esas imágenes del borrador usadas en la noticia de CYLTV, procedió a una posterior rectificación de ciertos motivos incorrectos en la edición final del documental (documental que fue emitido por TVE). En concreto la rectificación hace referencia a la eliminación en una ilustración de los motivos de la bandera de Castilla y León que aparecían en un escudo de un caballero, así como en la colocación de un león en otro escudo donde figuraban unas bandas negras transversales. Lamentablemente esas rectificaciones fueron posteriores a la emisión de la noticia, que usó para su ilustración las imágenes del borrador aportadas por la FUNDACION LEON REAL.
Por lo tanto RTVCYL reitera que no ha procedido en ningún momento a ningún tipo de manipulación intencionada de las imágenes suminstradas por la Fundación León Real para la promoción y comunicación informativa referente al documental "El Legado de un reino".

RTVCYL quiere aclarar que la noticia relativa a la presentación del documental "El legado de un reino" fue confeccionada a partir de los materiales audiovisuales facilitados directamente por FUNDACION LEON REAL, y no a partir de fragmentos del documental emitido por RTVE.

2 comentarios:

elialalric dijo...

Vale, la TV autonómica aclara el malentendido. Pero ahora lega otro ¿como es posible que la Fundación León Real haya entregado ese material? ¿De donde ha salido un material tan manipulado?

Xana dijo...

Elías, la desplicación nun vien de la TV autonómica na súa "integridá" sinon de la 8 (la TV la provincia Llión) purque nesti casu tol trabayu de montax tuvu feichu eiquí, cunos materiales que yes mandorun. You camientu que nin la Fundación León Real ni dengún outru responsable nun gueyorun esos materiales enentias d'unvialos.

Lu que tá nidiu ye que dimpués la correición pula parte'l Comisariu la Celebración, esqueicieron unviare a los meyos de comunicación las imáxenes correutas.

El material, fou suministráu pula produtora'l documental y esu ye lu qu'acaez cuandu "tol mundu val pa tóu" las responsabilidaes son de "la produtora", ye dicire "de naide" y, cumu ya dixi enantias (creigu qu'en FB) peme que "la produtora" sigióu "la filosofía" las editoriales que facen llibros de testu "políticamente correutos" pa sofitare unas tesis políticas que nun tien un res que vere cuna rïalidá hestórica sinon cunos intereses económicos nos que se basa esta comunidá autónoma, insolidaria, manipuladora, centralista y anticostitucional.

Lu qu'agora la Xana eicha en falta ye una desplicación pula parte nun solu la Fundación León Real sinon tamién del Comisariu la Celebración purque los profesionales de "TeleLEÓN" nun merecen los malos ratos que yes ficimos pasare, perfeutamente cumprensibles d'una parte pulos ninguneos y manipulaciones que los llïoneses llevamos sufriendu dende qu'esiste'l "enxendru" peru inxustu pa unos profesionales que nun manipularon un res y que siempres tán ehí pa informare subre tolas cosas de nuesu y tolas temas culturales y sociales qu'afeutan a Llión (nesti casu ciudá y provincia purque nun podemos esqueicere que "la 8" ye un canal provincial).