martes, febrero 26, 2008

25 Años d'AutonoSUYA

Guei, Febreiru y 25, ye'l 25 aniversariu'l Estatutu de Castiella escontra Llión y los políticos castiellanos (y dalgunos llïoneses acomplexados que facen méritos en Villalar pa sere buenos castiellanos y llïoneses) taban de cellebración pul cabu d'añu.

Ye normal, fai 25 años que tien a la súa disposición tolos recursos del País Llïonés ensin dare cuentas a naide. Gracias a l'augua de Riañu, Palencia y Pucela riegan los sous campos y chenan las súas piscinas. ¿Qu'esu fou la ruina'l miyor valle de Llión? ¡Ya se sabe! ¡Los llïoneses siempres conas suas quexas! ¡Insolidarios! ¿Cumu ye posible que nun ten gayoleiros de contribuyire a la mayor gloria de Pucela?

Bonu, la Xana, lu mesmu qu'outros mueitos llïoneses nun tien un res que cellebrare y p'amosare a tolos visitante d'esti llagu l'opinion de los Ciudadanos del Reinu de Llión vou deixaros eiquí d'algunas semeyas de Zamora y de Llión.





No hay comentarios:

Pregón del I Encuentro de Cultura Tradicional "Valle de Gordón"

La Pola de Gordón, 14 de mayo de 2022 Buenas tardes: Es para mí un gran honor pregonar este I Encuentro de Cultura Tradicional “Valle de...