miércoles, enero 24, 2007

PuntuLLI

Ayeri vos faléi del puntuLLI peru quedóume una cousina nel fardel y nun quieru deixar de dicívosla.

Sentí dicire a dalgunas presonas que "lli" ye tantu de llïonés cumu de llingua peru creigu que nun chegan a pescanciare tol sou sentíu purque "lli" tamién ye'l aniciu de "LLIBERTÁ" y esta ye la pallabrina que más me presta.

Creyu dafeichu que'l domiñu debía sere "puntuLLILLI" ye dicire "Llïonés Llibértá" jejeje. ¿Que vos parez l'idega?

(Nun creyu que seya precisu dicir qu'estu ye guasa peru... ¿a que vos presta "puntuLLI(bertá)?

Beisines pa tolos que sofitais el nuesu domiñu cultural y llinguísticu.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Yes la meyor nenina

Anónimo dijo...

hola! m pasaron hoy la direccion de tu blog y entre x curiosidad a leerlo y la verdad m parece muy interesante. creo k estas haciendo muy bien defendiendo tus ideas, y d paso informandonos d cosas d las q, yo personalmente no tengo ni la menor idea, asik ante todo, gracias
t escribo porq soy una leonesa k dejo esas tierras hace ya unos cuantos años xa irse a asturias, y k ahora estudia en galicia, y lo k mas m asombro al principio cuando vine aki es el sentimiento k tienen tanto los gallegos x su tierra como los asturianos x la suya, cosa d la cual creo k deberiamos aprender bastante.
lo dicho, sigue informandonos d todo, xq por lo menos a mi m parece genial q haya alguien qse preocupe x los leoneses, y sobretodo, para k no perdamos ni nuestra cultura ni nuestro idioma.
saludos d una astur-leonesa

Xana dijo...

Pues sí "anónima amiga" es realmente digno de envidia el amor y el orgullo por pertenecer a su tierra que demuestran en otras regiones. Lo que es realmente desmoralizador es que, sin embargo, en nuestra tierra cualquier demostración del orgullo de ser leonés es anatematizada como si fuera algo deshonroso.

Sin embargo, en nosotros está seguir insistiendo hasta que nuestros paisanos se den cuenta de que no es nada vergonzoso ser leonés y que si nosotros no nos defendemos ¿quien lo hará?

En cualquier caso, si quieres tener más información sobre actividades en defensa de la cultura, la lengua y la identidad leonesas puedes mandarme tu dirección a xanallion@gmail.com y te incluiré en mi lista de contactos.

Beisines dende'l llagu

Xana

Pregón del I Encuentro de Cultura Tradicional "Valle de Gordón"

La Pola de Gordón, 14 de mayo de 2022 Buenas tardes: Es para mí un gran honor pregonar este I Encuentro de Cultura Tradicional “Valle de...