lunes, agosto 21, 2006

¡Qué guapu ye'l branu!

¡Tou rilada! El branu ye pa la xana la miyor época del añu peru tien un gran problema. En branu ye precisu trabayar nel guertu.

Guei, dimpues de 4 dias chuviendu y dalgunos outros con buen sol, la yerba taba crecía y yera precisu segala y deixare'l xardin atuldadin pa la prósima selmana. Sobre tudu las malas yerbas medran comu tales y paseme toa la tarde trabayandu ensin parare. Uffffffffff agora ta too mui guapu peru you nun pueo poneme dreicha.

Comu diz un de los mieus primos: "Esu ye de la pila.... ¡de la pila d'años que vamos teniendu! jajaja. Y lo que ye pior, mañana tendréi que trabayare nel guertu, si nun fuera polo guenos que tan los tomates y los pimientos, las peras y los piescos, los figos...., ummm, fáceseme la boca augua.

Peru anque cansaina, tou gayoleira, toa la mia vida soñéi con un guertu y ¡por fin! tengulu. ¿Que más se pue pidire que gueyar los nuesos suaños fechos rialidá?

No hay comentarios:

Pregón del I Encuentro de Cultura Tradicional "Valle de Gordón"

La Pola de Gordón, 14 de mayo de 2022 Buenas tardes: Es para mí un gran honor pregonar este I Encuentro de Cultura Tradicional “Valle de...