domingo, octubre 13, 2013

Vamos vere - Miércoles, Outubre y 2, 2013

Tertulia nel magacín "Vamos vere" - Minutos 0:00:58 y 0:31:00 - Cobran a los bancos por los cajeros exteriores (Tordesillas), Canal de Castilla, 'Reino de León' y 'Juego de Tronos', Falsificación tiquet de la ORA, Ruido en Soria.

Asperu vos preste la mía entrevención na que, cumu siempres, deixu bien nidiu que sigu, ensín camudare, siendu SÓLU LLÏONESA. Recomiénduvos sobru tóu que sintáis lu que se diz ente los minutos 0:12:40 y 0:13:45.

Quiciabesmente seya pur esu que, pesia que me dixun que'l programa sedría selmanal y a que Cristina se despidióu "ata la selmana viniente", nunca nun me chamonun dende nestoncias. Curiosu, nun vos paez?

1 comentario:

Unknown dijo...

los programas de tv responden a intereses políticos todos. Ello no es criticable salvo cuando existe el fariseismo de llevar a gentes de diversas ideologías para dar imagen de pluralidad hasta que uno, en este caso una, es demasiado polémica.
Si quieren llamarte que lo hagan, y si no ahí está. La gente no es tonta. saludos.

Pregón del I Encuentro de Cultura Tradicional "Valle de Gordón"

La Pola de Gordón, 14 de mayo de 2022 Buenas tardes: Es para mí un gran honor pregonar este I Encuentro de Cultura Tradicional “Valle de...