martes, noviembre 29, 2011

Daniel Cohn-Bendit (subtitulado en español) sobre ayuda económica a Grecia

Deixuvos eiquí un vídiu d'una intervención de Daniel Cohn-Bendit, uroparlamentariu xermanu (nacíu en Francia nel 45, onde taban refuxiaos los sous pais, xermanos d'orixe xudíu) que tuviera llugar en Mayu y 5, 2010.

Na mía opinión los argumentos de Cohn-Bendit tenían de removere las conciencias los políticos urupeyos peru tá nidiu que nun fou asina y que annu y meyu dimpues tamos untavía pior qu'entoncias y que la hipocresía los goviernos sige llevándunos p'hacia'l precipiu más fondu qu'imaxinase pueda.

Los políticos sigen cunos bonos sueldos que pagamos ente to@s mientas los países tienen las economías baxu mínimos; los dirixentes bancarios que llevonun las suas entidades al borde la quiebra, s'autoconceden xubilaciones millonarias n'euros mientas las mesmas entidades deixan na cai a los probes que nun son quienes a pagare las hipotecas y las axencias de "rating" que nun fonun quienes a predecire'l desastre sigen, cumu santones, repartiendu calificaciones que solu sirven pa deixanos más en la miseria ca día que pasa.

Asina las cousas ¿quien controla los controllaores?


No hay comentarios:

Pregón del I Encuentro de Cultura Tradicional "Valle de Gordón"

La Pola de Gordón, 14 de mayo de 2022 Buenas tardes: Es para mí un gran honor pregonar este I Encuentro de Cultura Tradicional “Valle de...