domingo, julio 24, 2011

BIC en venta

Si cualisquiera de vosoutros nun sabe que facere cun esos seyes millones d'euros que tien de más y nun quier llevare tantu "dineiru de bolsillu" cuandu va caleyare, pue mercare un edificiu únicu na ciudá de Llión, bonu, en rialidá son dous edificios xuníos el primeiru ye una casa familiar de l'annu 1911 y el segundu ye un edificiu "de vecindá" de 1917, feichu pul arquiteutu Manuel de Cárdenas, cun cuatru plantas y una vivienda pur planta y a más d'eillu un patiu d'alreol 1.000 metros ente dambos edificios. La finca s'alcuentra faciendu esquina ente las cais Alcazar de Toledo y San Agustín, ye dicire nel mesmu centru la ciudá.

Y lu más cimeiru ye qu'esta finca ye Bien d'Interes Cultural peru "inesplicablemente" denguna " "autoridá" (goviernos municipal, provincial, autonómicu ou nacional) nun alcontrorun utilidá pa esti edificiu, priváu y qu'agora tá en venta. ¿Nun vos paez que sedría un bon llugar pa ponere dalguna las sedes autonómicas de la nuesa Comunidá? ¡¡¡La LLÏONESA!!!

Testu'l vidiu en YouTube

Emisión del programa "Informe León" del canal CyL8, en el que nos enseñan el edificio de estilo Neomudéjar situado en la calle Alcázar de Toledo en León, que tienen a la venta en la Inmobiliaria R3. Se trata de un edificio del año 1911, declarado bien de interés cultural con categoría de monumento. Se trata de uno de los edificios más bonitos de León (por lo menos el más bonito que está a la venta). Esperamos que os guste.


No hay comentarios:

Pregón del I Encuentro de Cultura Tradicional "Valle de Gordón"

La Pola de Gordón, 14 de mayo de 2022 Buenas tardes: Es para mí un gran honor pregonar este I Encuentro de Cultura Tradicional “Valle de...