martes, abril 12, 2011

¿Insultos públicos, disculpas privadas? NON, gracias!!!

Dende qu'internet camudóu las nuesas vidas y xurdieron las redes sociales, los que navegamos tenemos, a más los collacios de siempres, presonas cun nomes y apellíos, collacios de Facebook (ou carallibru cumu lu chaman dalgunos collaciu riales (non virtuales) de miéu) .

Nel FB dalgunas presonas damos la cara y ponemos el nuesu nome y d'outras usan un alias que nun se conoz lu que, na prautica, ye cuasi cumu sere Anónimu.

Dalgunas vueltas podemos alcontranos con xente ensín educación, xente qu'aproveitandu que nun podemos poneyes cara purque nun dan el sou nome, insultan y calunian ensín vergonna y que nun son quienes a reconocere los sous erros en públicu, lu que sedría normal cuandu públicu fou l'agraviu.

Quiciabes taréis entrugánduvos a que vien toa esta turra, ye bien cenciellu, van deillos días qu'una/s "presona/s" cul nome "León Sin Cadenas" pidióu amistá a la Xana y cumu tinía deillos collacios en común cun miéu, aceutele peru fou un erró dafeichu.

Nesa páxina tolas nuevas qu'apaecen son pa ensalzare a "Pelines" y cumu estu ye una democracia pueden facelu anque outra cousa seya que tol mundu tea d'alcuerdu cun esu. Peru lu que fizu que la Xana escribiera nesa Muria fou'l feichu que ficieran un chamamientu a la xunidá los llïonesistas y que nuna frax "León Sin Cadenas" dixera que "tinían de xunise Cheva y Pelines".

Tá nidiu que caún pué facere lu que más ye preste peru nun deixa de tenere'l sou aquel que daquién pueda dicire ésu cuandu dambos yeran militantes d'UPL ata que Pelines espulsóu a Cheva, Amadeo, Lluisnel, David Álvarez (QED) y dalgún outru qu'agora nun recuerdu.

Dimpués que "León sin Cadenas" nnegase la espulsión, la discusión fou subiendu'l tonu y "León Sin Cadenas" perdiu'l norte y los papeles y pa que conozáis de lu que falu vos copiu dalgunos comentarios del "suxetu"

"Mira Alicia, perdóname, a veces pienso que sois enviados de la Cia para que el leonesismo no progrese políticamente."

"Simplemente un recuerdo, porque sinceramente Alicia, tu practicas leonesismo de salón, el mismo que practicaste en el pesoe: para que no mientas te recuerdo los número del "declive" de de Francisco."

"Y mira, que me aburres mucho, tu leonesismo es de salón y como eres del pesoe, pues mientes como todos los socialistas... En cuanto al anonimáto, me encantaría darte mi nombre, te lo juro. Pero algún día te diré quien soy y seguiremos debatiendo."

"Pero ¡qué poquita vergüenza tienes! Eso cuéntaselo a quien no te conozca, pero no a los que no sabemos tu vida y milagros, senadora por el partido socialista durante años."

"Ha diferencia de ti, yo no voy de salvadora de nada ni de nadie, ALICIA VALMASEDA, DEL PARTIDO SOCIALISTA EN OTROS TIEMPOS. ¿Te gusta así o lo pongo más grande?"

"¿Por qué borraste los comentarios donde daba los datos exactos de tu vagaje en el pesoe?"

"¿Acaso ahora te avergüenzas de tu pasado rojillo?"

"Mira, chatina, la gente normal tenemos que trabajar para comer, no como otros... No me aburras más, que por hoy ya me has dado la chapa bastante. No ostante, cuando tenga algo más de tiempo, tiraré de hemeroteca y publicaré artículos demostrando TODO lo que te he dicho. Hasta más ver."

"Primero, CHATINA, ya sé que llevas muchos años trabajando para el PSOE, segundo tu no has ido de frente ni en una procesión, tercero ¿estás tan aburrida que no tienes otra cosa que hacer que tocar las narices a la gente normal? Tranquilina, que ya verás como más pronto o más tarde sabrás de mi, y lo de tirar de hemeroteca me hes muy fácil, porque en mi trabajo (te voy a dar una pista para que no estés tan preocupada) de periodista tengo muuuuuuuuchos datos tuyos. ADIOS"

"Anda, tránsfuga, que cambias de chaqueta más que yo de calcetines."

"Luego, cuando me sobre tiempo, ya seguimos hablando. ¡Ay, mentirosilaaaaaaa"


Cumu podedes imaxinare dende l'entamu díxiye qu'enxamás nun tuvi en dengún partíu y que nunca nun fui senadora (nin socialista nin d'outru partíu) peru la "periodista confesu" fiel a la másima "nun deixes que la rialidá esfarrape la tua nueva" nun se permitiera dulbia dala.

Nel testu pusi negrinas n'encarnau, las faltas d'ortografía purque manda g....s, si esi "presonax" tien tan buena conocencia de las nuevas cumu de las reglas d'ortografia... (Y nun esqueiceis qu'ésta tema de la ortografía nun ye baladí purque la ferramienta l'uficiu'l periodista ye la pallabra, cimeiramente escrita).

Nun momentu apaeció un nuevu mensax de "León Sin Cadenas" nel qu'entrugaba lu que pasaba y pa finare deixó'l mensax darréu:

A los tres os contesto, no tengo ni idea de qué va esto. Esto es una redacción, aquí trabajamos varios periodistas y vuestro rollo ni lo entiendo ni me gusta ni sé de qué coño me habláis.

"Los tres" yéramos Lennador, Victor y you mesma, en casu dalu refiriérasa al sou compañeiru.

Dimpues d'éstu esborriaron tolos comentarios y la Xana camientóu que taba ante outru casu de censura peru'l sábadu, Abril y 9 alcontróuse cun un mensax de FB, nel que "León Sin Cadenas" pidíaye que disculpara'l malentendíu. Cumu ye bastante abegosu desplicare lu que dixu y dixi, vos deixu los mensaxes que cruzamos. Nun séi si daquien puede sintise gayoleiru pulas disculpas nun casu cumu ésti peru, dende llueu, ési nun ye'l casu la Xana.

Quédame un cabeiru comentariu: Sigire ensín dare nome dengunu al tiempu que nun piden disculpas públicamente nel mesmu sitiu nel que tuvieron espuestos al públicu los insultos face que tol equipu seya responsable de los autos d'un escelebrau. Y cumu digu nel título la entrada

¿Insultos públicos, disculpas privadas? NON, gracias!!!

Ye un elemental principiu reciprocidá que si los agravios son públicos, las escusas tamién tienen de selu. Prestaríame asgaya la vuesa opinión sobru esta tema. Eiquí vos quedan los mensaxes:

León Sin Cadenas 09 de abril a las 11:14 Denunciar
Señora Valmaseda, he sido informado de un incidente producido durante esta semana entre una persona de este grupo y usted. Simplemente quería poner en su conocimiento que han sido tomadas las medidas oportunas para que algo así no vuelva a ocurrir. Como usted sabrá no todo el mundo utiliza la red de forma positiva. Quiero pedirle disculpas en nombre de todo mi equipo. No estamos aquí para restar sino para sumar. Espero y deseo acepte mis disculpas. Un saludo desde León sin cadenas.

Alicia Valmaseda Merino 09 de abril a las 11:41
Señor X: Por supuesto que acepto sus disculpas pero creo que estará de acuerdo conmigo en que no resultan equilibrados los insultos públicos con las disculpas privadas.
No sabía quienes son Uds. y sigo sin saberlo pero bajo ese nombre se me ha llamado públicamente mentirosa y se ha insistido en mi afiliación a un partido determinado e, incluso, de haber tenido un cargo público por dicho partido, para luego bloquearme en FB.
Las personas avisadas saben que es simplemente una muestra palpable de la ignorancia de quien afirmaba tal cosa pero otras personas pueden haber caído en la trampa de creer una manipulación tan evidente y, sinceramente, no estoy dispuesta a que nadie manche mi buen nombre así que espero, de su confesado deseo de que están para sumar, unas disculpas públicas y la afirmación de que cuanto se dijo en días pasados en su Muro era un total y completa falsedad. Pueden "vestir al muñeco" como quieran pero aquellas afirmaciones además de un error fueron temerarias y no contrastadas y un simple mensaje privado no sirve para hacer borrón y cuenta nueva.
Atentamente
Alicia Valmaseda Merino

León Sin Cadenas 09 de abril a las 12:18 Denunciar
Señora Valmaseda, no sé exactamente el contenido de dicha conversación, pero le reitero mis disculpas. Soy consciente del bloqueo en FB, hecho que ha sido subsanado. Si no damos un nombre y apellidos concreto es porque somos varias las personas que hemos creado este FB, no vea fantasmas ni brujas. Le aseguro que ha ninguno de nosotros nos gustan las confrontaciones y que jamás hemos vetado comentario alguno de ninguna de las personas que han querido volcarlos en este FB. Está en su derecho a opinar.

Alicia Valmaseda Merino 09 de abril a las 12:24
Señor X: No veo ni fantasmas ni brujas, sencillamente si son un colectivo, todos, y repito todos, son responsables colectivamente de las actuaciones individuales.
Reitero que no me sirven las disculpas privadas para solucionar las calumnias públicas.
Y como muestra del tenor de su actuación le copio uno de los mensajes dejados bajo ese nombre y dirigido a mi persona a la que, en otro lugar se aludía, por si hubiera dudas, con nombre y apellido:
"Pero ¡qué poquita vergüenza tienes! Eso cuéntaselo a quien no te conozca, pero no a los que no sabemos tu vida y milagros, senadora por el partido socialista durante años."
Por supuesto que estoy en mi derecho a opinar. Gracias por reconocerlo.

León Sin Cadenas 09 de abril a las 12:29 Denunciar
Dudo mucho que le sirva como explicación pero no puedo darle otra: la persona concreta que escribió el comentario me asegura haberla confundido con otra persona, concretamente con doña Manuela Murias. Sin embargo, y basándome en esta confusión, tampoco ha lugar ese tipo de comentarios que denotan gran sectarismo y ninguna educación.

Alicia Valmaseda Merino 09 de abril a las 12:59
Efectivamente, no me sirve como explicación puesto que dicha persona aseguró ser periodista ¿trata del mismo modo todas las noticias y datos que da en el ejercicio de su profesión? Porque confundir "Alicia Valmaseda Merino" con "Manuela García Murias" no es un error pequeño.
En lo que sí estoy de acuerdo es en que dicho comentario (y otros varios en el mismo sentido) solo denotan un muy escaso nivel democrático (más bien inexistente) y absolutamente ninguna educación.

León Sin Cadenas 09 de abril a las 13:02 Denunciar
Siento que no le sirva de explicación, pero no puedo darle otra. En cuanto al personaje en cuestión no es ningún periodista, creo que sus formas lo demuestran. Nuestro fallo ha sido dar nuestra confianza a quien no la merecía, pero como ya he dicho, ese lamentable error ya ha sido subsanado

8 comentarios:

despiertaLeon dijo...

Si bien conmigo no tuvo tal "confusión", creo que, de haber disculpas, han de ser tan publicas como lo fueron los agravios.

Es mas, desconfio que este paxaru no sea el mismo lobo con la piel de otra obeja puesta encima.

XanaLlión dijo...

Efectivamente, poco interés en "desfacer entuertos" y en conseguir unidad alguna, demuestra quien amparándose en el anonimato insulta y calumnia y poco interés demuestra asimismo quien pretende zanjar el incidente con un privado, sin dar la cara ni explicación pública alguna.

Anónimo dijo...

Los periodistas son... En fin, no comments.

XanaLlión dijo...

La rialidá ye que cualisquiera, dende l'anonimatu d'un grupu, ensín dare'l sou nome, pué dicire que ye periodista ou Bispu de Roma, peru nesti casu a lu menos, la conocencia la llingua qu'amuesa nun ye la miyor presentación p'abonare las suas pretensiones.

LEÑADOR dijo...

Nun merez la pena perder el tiempu cun estas cousas. Ta nidiu que ye un collaciu de Pelines y mui prósimu a él, y cun esos mimbres ná bonu puede salire

XanaLlión dijo...

Ye verdá Leñaor peru si creigu que paga la pena que la xente deprenda quien tá pur trás de dalgunos nomes que pueden equivocanos.

A más d'eillu, espublizalu sirve pa nun perdere estos comentarios y sobru tóu pa nun esqueicelos.

Paco10 dijo...

He leído tu entrada y traducido a mi manera, pero creo que la enjundia del asunto la he podido comprender. Pues bien. Mira que llevo ya años en estas historias de "los interneses" y mira que hemos visto y leído mejor, falsedades y mentiras, pero ataques asi francamente no los conocía. No entiendo que te hayan atribuído actos, cargos, responsabilidades y afiliaciones publicamente y ahora no haya forma de desdecirlo de la misma forma. Esta forma de actuación me recuerda a un partido político que miente, injuria, calumnia, porque saben que de todo ello algo queda y resultado positivo les da.
En fin. Trata de sosegarte y de dedicar el tiempo justo a asuntos como este que desprestigian a los que profieren acusaciones como esas o a los colectivos que no custodian debidamente lo que se dice en sus foros, páginas o redes.
Un beso y asunto terminado ¿de acuerdo?

XanaLlión dijo...

Gracias por el comentario Paco y por tu apoyo.

En cualquier caso estoy tranquila, tal vez porque no es la primera vez que me atacan con mentiras y calumnias, no me pilla de sorpresa.

En realidad puse el artículo para que mis amigos supieran que clase de personas se ocultan bajo ese alias y para que nadie caiga en el engaño del nombre.

Un beso y seguimos leyéndonos aunque en los próximos dias no creo que sea mucho porque ya empezó la ¡¡¡Semana Santa!!!

Pregón del I Encuentro de Cultura Tradicional "Valle de Gordón"

La Pola de Gordón, 14 de mayo de 2022 Buenas tardes: Es para mí un gran honor pregonar este I Encuentro de Cultura Tradicional “Valle de...