domingo, agosto 15, 2010

EMBOSCA-2: II Fiesta nel Carbayal

El prósimu Septiembre y 4, primer sábadu'l mes, cellebrarase la segunda edición la fiesta "Emboscados", nel carbayal del Monte San Isidro. A media llegua ente la ciudá de Llión y Carbajal de la Legua (que chámase "de la legua" pur alcontrase a una llegua la ciudá de Llión, ye dicire a 7 kms).


Sedrá un día de candanga y folixa, onde falaremos, xugaremos y bailaremos, al son la tradicional música llïonesa.

Podedes llevare cualquier istrumento que vos preste tocare: panderos, panderetas, sonajas, boteillas d'anís.... y subre tóu la vuesa familia y collacios y las ganas d'esfrutare ente amigos.

Cumu na primeira edición, habrá taller de bolos llïoneses (cun bolas-cachas), taller de manualidaes, taller de música, fotografías..... y tolo que caún llibremente quiera aportar.

Anque los más “candangeros” xantarán eillí, las actividaes entamarán a partir las cuatro de la tarde y sedrá la merienda la que compartamos xunta cualisquier de los bonos vinos de la tierra de nueso.

Entamaremos asina'l cursu d'autividaes de las asociaciones culturales llïonesas.

¡¡¡NUN VOS LU PERDAIS!!!


Nel enllaz darréu alcontraréis un resume fotográficu de la primeira fiesta de EMBOSCADOS:

http://www.raigame.blogspot.com/2008/09/fiesta-leonesa-resumen-fotografico.html

4 comentarios:

LLANCARA dijo...

Eillí taremos. La primeira perdímosla, peru esta vuelta diremos pal Carbayal. Vémosnos.

Berciano dijo...

Pero Xana, pero ¡por Dios! ¡¡¡Ataca!!!
http://www.asturies.com/node/12485

XanaLlión dijo...

Creigu Berciano que sobru tóu sodes vosoutros los que tenedes d'atacare. Nun tengas dulbia denguna que cuntaréis cul mieu sofitu peru la protesta tien de vinire d'El Bierzu

El barquero leonés dijo...

Ese día estoy fuera. Ya me perdí la primera y ahora la segunda.¡¡¡Pasarlo bien!!! Si estuviera aquí, no dudaría ni un instante en acudir.

Pregón del I Encuentro de Cultura Tradicional "Valle de Gordón"

La Pola de Gordón, 14 de mayo de 2022 Buenas tardes: Es para mí un gran honor pregonar este I Encuentro de Cultura Tradicional “Valle de...