viernes, enero 04, 2008

Chega'l 2008, comu tóu a Llión... con retrasu


Cumu tolas cousas, nestos cabeiros 25 años, chegan a Llión con retrasu, el Coleutivu "Ciudadanos del Reinu de Llión" entamóu l'añu pasáu la cellebración del añu nuevo con retrasu.
Esti añu, la Xunta Xestora del citáu Coleutivu unvianos, outra vegada, la nueva que va celebralu guei, vienres, Xineiru y 4, a las 21,00 houras na Plaza de Botines.
Tamién, lu mesmu que'l añu pasáu, los socios del coleutivu y tolos llïoneses qu'ensin selu tarán nesta gayoleira celebración, tomarán solu 3 uvas, una pur cauna de las tres provincias llïonesas de Salamanca, Zamora y Llión, purque tan ciertos que las outras nueve perdionunse nas seyes provincias castiellanas, nel Parque Boecillo, nel nuevu palaciu Las Cortes y na sede de la Junta (cuasi siguro que la birlóu el "desinteresáu y xenerosu" Villanueva)

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Prestosu 2008!
Hola Xana, sóc Vicen de València i m'alegre molt d'haver-ne trobat el teu blog, no sé ben bé per quina màgica casualitat...
I és que fa uns dies que tinc temps i he estat mirant més per internet que els útlms mesos. Doncs he estat veient un video de la semana gran del CCAN aquest estiu, pels 35 anys d'aquest espai, i que em sembla molt interessant. També crec haver reconegut molta gent, pot ser, Pilar crec... les tartes ja,ja,ja...i pensé si Esla i tu hi apareixerieu... També l'Hector al final...
No crec que em recordes, tenies tres anys crec quan fa 22 anys vaig passar una temporada en estiu tirant-les una maneta als teus pares Pilar i Xema amb el pa, la tenda i els tres nens xicotets... La xicoteta Xana... Pregunta-li a Pilar per mi, però pot ser ja haurats sentir dir de mi per casa...
A alguna gent de Llion que vaig conèixer els he tornat a veure, a altres no...
Pilar té correu-electrònic? En sap greu utilitzar el de la cnt per a saludar-els.
Podries demanar-li, si en té que es pose en contacte amb mi en el meu correu electrònic: vicen_lm@hotmail.com?
M'agradaria xarlar amb ella... tants anys després...
M'agrada molt que sigues una jove tant entusiasta defensora de la seua terra i la seua cultura.
Rebeu totes i tots per casa els meus millors desitjos per al 2008.

Xana dijo...

Hola Vicen, gracias asgaya pol tou comentariu peru sientu dicite que nun sou la Xana que creyes.

Xana nun ye'l mieu nome vraeiru sinon el mieu "nome de gerra" col que robro los mieus mensaxes.

Tampoucu sou tan nueva cumu creyes (fai más de 25 años, que tuvi 25, jajaja)

Peru en cualisquier casu, esperu que te preste sigire visitandu'l mieu llagu.

¡¡¡PRESTOSU 2008!!! tamién pa ti y los tuos.

Anónimo dijo...

- Vicen:
Oh! Gràcies per aclarir-me-ho.
Pensava que eres Xana la filla de Pilar...
Bé, disculpa'm les molèsties.

Bon any i sort en la vostra lluita!
Seguiré mirant per la teua casa; hi ha coses interessants, la història ens agrada molt per ací...
Salut!

Pregón del I Encuentro de Cultura Tradicional "Valle de Gordón"

La Pola de Gordón, 14 de mayo de 2022 Buenas tardes: Es para mí un gran honor pregonar este I Encuentro de Cultura Tradicional “Valle de...