lunes, julio 09, 2007

Pai ¿que yé sere probe?

Fai dalgunos días, chegóume pul correyu lleutrónicu la hestoria que vos copiu más alantre y esperu que vos preste. Si la publicu eiquí ye purque creigu que'l sou mensax ye mui interesante pa tos esos llïoneses que tan tol tiempu cona hestoria de "Eiquí nun tenemos un res", "Solos nun podríamos vivire" y babayadas d'esti xeitu, ensin cavilare que l'unicu que nun tien el nueso pais, ¡llïonés, ta craru!, ye'l mar y que, pal nuesu mal, l'economía del Reinu de Llión yera miyor asgaya que la de nuesos vicinos castiellanos. ¿Quiciabes creedes que'l sou interés d'anesionanos yera purque somos probes? Outra vegada más repítese l'eterna mentira de tolos collonialismos y nesta vuelta, llïoneses asgaya amuesan tamién el sou "síndrome d'Estocolmo" ¿atá cuandu?

Un Padre económicamente acomodado, queriendo que su hijo supiera lo que es ser pobre, lo llevó para que pasara un par de días en el monte con una familia campesina.

Pasaron tres días y dos noches en su vivienda del campo. En el automóvil, retornando a la ciudad, el padre preguntó a su hijo:

- "¿Qué te pareció la experiencia?".

- "Buena" - contestó el hijo con la mirada puesta en la distancia.

- "Y... ¿qué aprendiste?" - insistió el padre...

El hijo contestó:

  1. Que nosotros tenemos un perro y ellos tienen cuatro.
  2. Nosotros tenemos una piscina con agua estancada que llega a la mitad del jardín... y ellos tienen un río sin fin, de agua cristalina, donde hay pececitos.
  3. Que nosotros importamos linternas del Oriente para alumbrar nuestro jardín... mientras que ellos se alumbran con las estrellas, la luna y velas sobre la mesa.
  4. Nuestro patio llega hasta la cerca.y el de ellos llega al horizonte.
  5. Que nosotros compramos nuestra comida; ...ellos, siembran y cosechan la suya.
  6. Nosotros oímos CD's... Ellos escuchan una perpetua sinfonía de golondrinas, pericos, ranas, sapos, chicharras y otros animalitos, todo esto a veces dominado por el sonoro canto de un vecino que trabaja su monte.
  7. Nosotros cocinamos en estufa eléctrica... Todo lo que ellos comen tiene ese sabor del fogón de leña.
  8. Para protegernos nosotros vivimos rodeados por un muro y con alarmas.... Ellos viven con sus puertas abiertas, protegidos por la amistad de sus vecinos.
  9. Nosotros vivimos conectados al móvil, al ordenador, al televisor... Ellos, en cambio, están "conectados" a la vida, al cielo, al sol, al agua, al verde del monte, a los animales, a sus siembras, a su familia.

El padre quedó impactado por la profundidad de su hijo y entonces el hijo... terminó:

- "Gracias papá, por haberme enseñado lo pobres que somos!"

Cada día somos más pobres de espíritu y de apreciación por la naturaleza, que son las grandes obras de nuestro creador. Nos preocupamos por TENER, TENER, TENER Y MÁS TENER en vez de preocuparnos por SER.


Agora la Xana fácese unas entruginas ¿Sabemos lu que somos? ¿Tamos orgullosos de selu? Si las rimpuestas son afirmativas, entoncias ¿pur quéi nun l'amuesamos siempres y a tol mundiu? Comu podedes vere la Xana tá filosófica y combativa.

¡¡¡SOMOS LLÏONESES Y ORGULLOSOS DE SELU!!!

1 comentario:

agustín lasai rodríguez dijo...

Alicia, ...te quiero.