martes, enero 04, 2011

Misa y Responsu pulos Reis de Llión

Alcordaivos que'l prósimu xueves, Xineiru y 6, a las 12,30 houras, na Rial Colexata de Santu Sidoru, sedrá la Misa Pontifical ya'l Resposu Oficial pulos Reis de Llión, muerganizaos, cumu ye tradicional, pula "Muy Ilustre, Real e Imperial Cofradía del Milagroso Pendón de San Isidoro".

Tolos llïoneses, arguyosos de selu, tendríamos de tare eillí p'amosare que sigimos siendu un pueblu y que mientas trabayamos pul nuesu futuru y pul caltenimientu y l'esporpolle la nuesa cultura nun esqueicemos el nuesu pasáu, ni las xentes que fizun de nos el pueblu pioneru nel campu los dreichos democráticos n'Europa.



A más d'eillu, esti annu, pula primeira vuelta, tarán xuntos los tres pendones hestóricos más antiguos de la Península (purque dicire "d'Hespanna" nun ye mui axustau a la rialidá si cavilamos qu'esisten mueitu enantias d'esistire Hespanna) : El Pendón de Baeza, titular de la Cofradía y custodiau na Basílica de Santu Sidoru, el Pendón de Clavijo, custodiau nel Conceyu d'Estorga y el Pendón Rial, custodiau nel Conceyu de Llión.



Vista del Panteón de los Reis preparáu pal responsu l'annu pasau
(espublizada nel blog del Húsar Tiburcio en Xineiru y 7, 2010)

4 comentarios:

elialalric dijo...

Que quieres que te diga, el homenaje merece la pena, pero eso de que la corporación municipal lo vaya a usar como excusa para cerrar el 1100 aniversario y pretender salvar así su imagen me frena bastante a la hora de acudir.

Por una parte es un homenaje al que todos los leoneses deberían de acudir para rendir honores a la historia leonesa.
Pero por otra parte merecen fracasar para dejar claro a los políticos que van a salir en la foto que no se merecen estar allí después del trato que han dado al 1100 aniversario.

Y como ya sabes, al final será un homenaje lejano del leonesismo y se convertirá en un espectáculo mas con los de siempre como protagonistas, y los leoneses orgullosos de serlo apartados en un rincón sin poder decir nada.

Siento decirlo así, pero es lo que pienso y seguramente no me equivoque, es la rutina vivida durante el último año con homenajes similares

El barquero leonés dijo...

No voy a poder ir pero me encantaría. Un saludo y feliz año para todos los seguidores del "Llagu la Xana".

XanaLlión dijo...

Elias, estando totalmente de acuerdo con todo lo que dices sobre los políticos y el trato dado por ellos al 1100 Aniversario, solo puedo decirte que algunos llevamos años yendo a dicho homenaje (en mi caso falté el año pasado por estar enferma) y pienso ir, entre otras cosas, para no dejar el campo libre a esa jarcia pailanes que, en tres meses nos contarán lo majos que son y todo lo que nos van a dar.

El nimio detalle de que llevan casi 30 años incumpliendo todas sus promesas no les hará sonrojarse.

XanaLlión dijo...

Gracias Barquero y Feliz Año también para ti. Beisines

Pregón del I Encuentro de Cultura Tradicional "Valle de Gordón"

La Pola de Gordón, 14 de mayo de 2022 Buenas tardes: Es para mí un gran honor pregonar este I Encuentro de Cultura Tradicional “Valle de...