domingo, diciembre 28, 2008

La Llei de Llengües es presentarà com a project de llei

Van deillos días que la Xana recibióu un correyu d'un collaciu aragonés cona nueva darréu. Cumu sabedes, l'aragonés alcuentra los mesmos problemas que'l llïonés y esu pesia tenere autonomía. De tolas maneiras nun deixa de chamare l'atención de la Xana el fechu que'l socialista Iglesias vaya proponere una "Llei de Llengües". ¿Fadrán lu mesmu eiquí los socialistas llïoneses agora que'l Estatutu que sofitonun cun tantu entusiasmu diz que'l llïonés tiene que tare protexiu o sedrán "buenos chicos" y asperarán que seya'l PP quien faga la propuesta?

Vraeiramente, nun creigu que Oscar López, tan castiellanu él y tan cortu de memoria que nun s'alcuerda qu'esiste la provincia de Llión, seya quien a promovere una Llei de Llinguas nesta comunidá birrexonal, cuandu él mesmu aceuta ensin dicire un res que falen de "CastillaLeón" que ye dalgu que nun esiste.

El PSOE llançarà la Llei de Llengües des del seu grup a les Corts sense suport del PAR. És el primer projecte legislatiu que divideix els socis del Govern autonòmic en no poder arribar a un acord per la voluntat d’Iglesias en impulsar-lo i el vet radical de Biel. El PAR i el PP, mentrestant, aferrats a l’acientificidat i a la lingüística ficció, la qual cosa equival a dir que la terra és plana. Endavant il·lustrats! “La ignorància és la pijtor de les exclavituts” com va dir Juan Pio Membrado. O és la caçera del vot dels que no estimen la llengua pròpia?

Publicat en 16 Desembre, 2008 per graciaz
http://finestro.wordpress.com/2008/12/16/la-llei-de-llengues-es-presentara-com-a-project-de-llei/

http://www.heraldo.es/index.php/mod.noticias/mem.detalle/idnoticia.33457/rel

No hay comentarios:

Pregón del I Encuentro de Cultura Tradicional "Valle de Gordón"

La Pola de Gordón, 14 de mayo de 2022 Buenas tardes: Es para mí un gran honor pregonar este I Encuentro de Cultura Tradicional “Valle de...